Citáty o lásce


Není pět nebo šest divů světa,ale jen jeden: LÁSKA

Sex bez lásky je jako kniha bez textu...

Nabídnout člověku přátelství, když chce lásku, je jako darovat chleba žebrákovi, který umírá žízní

Není vítězem, kdo bojoval a zvítězil. Ale ten, kdo miloval, zrazen byl a odpustil.

Milování je jediná dřina, která stojí za to...

Až se mě jednou zeptáš, co je pro mě důležitější, jestli ty nebo můj život a já odpovím, že můj život, nezlob se, protože ty nevíš, že můj život jsi ty.

Láska může zemřít na pravdu, přátelství, na lež.

Pro mně jsi vzduch. A bez vzduchu se nedá žít!

Neopouštěj toho, koho miluješ pro toho, kdo se ti líbí, neboť ten, kdo se ti líbí tě opustí pro toho, koho miluje.

Jen tři slova v srdci měj : miluj,trp a odpouštěj!

Hormony nás k sobě přitáhnou, ale pohromadě nás neudrží.
Odloučení působí na lásku jako vítr na oheň. Malý uhasí, velký rozdýchává.

Láska je jako hnutí, co nutí dva blázny do blbnutí ...

Kouzlo první lásky je v tom, že nevěříme,
že jednou skončí.

Naslouchej svému srdci,protože vyšlo z duše světa a jednou se do ní zase vrátí.

Tam, kde je tvůj poklad, bude i tvé srdce.


Veliká láska se rodí z poznání osoby nebo věci, kterou milujeme.
Neznáš-li ji, nemůžeš ji milovat, leda chudě.

Láska, to není jen pohled věnovaný jeden druhému, znamená to dívat se společným směrem.

Láska je mocnější než jakákoli síla a moudřejší než filozofie.

Zamilovaní zavírají při líbání oči, protože chtějí vidět srdcem.

Láska je prsten a prsten nemá konce.

Láska je jako sněhová vločka. Když si myslíš, že ji pevně držíš, roztaje...

Nemiluje ten,kdo nemiluje navždy

Láska bolí jen toho,kdo opravdu miluje.

Lásku si nejde vynutit ani vyloudit lichotkami,přichází sama,nehledaná nečekaná,nežádána nehledaná

Ženám láska oči otevírá mužům zavírá.

Láska může být šílená, ale zešílet z ní může člověk jen žárlivostí.

Dva na všechno – na lásku, na život, na boj i bolest a na hodiny štěstí. Dva na výhry i prohry, na život i na smrt – dva.

Ne, že bych tě nenáviděla za to, že mě nemiluješ, ale já nenávidím sebe, za to, že tě stále miluji!!

Láska je jako popel, i když dohoří, může ještě chvíli hřát ve vzpomínkách..

Člověk, který miluje, je ochoten dlouho ustupovat, až se ocitne na samé hranici. Na hranici zranitelnosti a své hrdosti

Milovat, to není volba pro jeden okamžik, ale navždy...

Žádné komentáře:

Okomentovat